Here's one for the old days!

create avatar

Poze din vara lu' 2008. Ce vremuri. Eram încă mici , fără 'finlandia în loc de limfă'n corp' ( cum ar zice o prietenă ), fără prea mari probleme pe cap, fără să ştim ce'i aia iubire sau relaţie serioasă. Era mai mult basket , mai mult ieşit seara'n parc la o sămânţă şi'un pet de ceva :)). Băi nene ce vremuri. Am pus şi poze din ultima seara a mea în Braşov în aceea vară. Din păcate am rămăs doar cu câteva da' filmuleţul de atunci face totu'. Fazele cu 'N.arunca neneeeee' , momentul simpatic cerut de Rz , Flo cu petu' lui de bere şi pungile cu pufuleţi , băieţii din faţa scării la 11 noaptea urlând de nebuni rămân mereu aici chiar dacă ne.am cam îndepărtat noi aşa. Seara aia rămâne cea mai frumoasă da' şi cea mai tristă cu voi. 2008'u a fost un an plin cu de toate , fericire , bucurie , copilării da' şi tristeţe ( 'Piţiiii' fără tine e prea linişte pe teren ! ) . Uite că a venit şi 2010'le cu majoratu' 'Copilului' din gaşcă. Adeluţ La Mulţi Ani ! Ne.am strâns aproape toţi şi a fost ca p'atunci , cu o singură diferenţă. Suntem mai maturi. În sfârşit , Gaşca Veselă s.a reunit >:). La cât mai mult timp împreună pe 2010 , am de recuperat un an cu voi !

2 comentarii:

Praph spunea...

la multi ani, "copilu' din gasca" si voua, gastii intregi!

recupereaza :-W ...
si ia-l si pe bboy la recuperari :)); cu el ai o viata, nu doar un an.

Prieteniei, un pahar inchinat!

Bboy spunea...

Praph ii cam fanu' nostru :))

Trimiteți un comentariu

Pagini