Revoluţie ?!

Mai bine zis tentativă penibilă şi eşuată. Degeaba încearcă unii să facă , să dreagă , să nu ştiu ce. Cât la sută din populaţia României a fost prezentă azi la meetingul din Bucureşti ? O mână de oameni nu sunt de ajuns să schimbe o ţară. Dacă românii ar fii în stare de fapte şi nu doar de vorbe poate viaţa asta ar fi ceva mai bună. Dovadă sunt ăia de sus , ăia de i.am votat noi pe vorbe. Câte promisiuni frate ? Şi acum faptele sunt în completă antiteză cu toate vorbele lor. Băseeee. Ghici ce ? Românii nu trăiesc bine. Mă rog , majoritatea dintre ei:-j. Sunt fată , urăsc oamenii politici şi în principiu politica dar asta nu mă împiedică să îmi spun punctul de vedere, să vreau să schimb ceva. Mentalitatea gen ' nu mă bag că oricum nu rezolv nimic , ăia nu ţin cont de noi ' ne.a adus aici. Ar cam fii cazul să ne.o schimbăm , ei sunt puţini , noi suntem mulţi. (:



' Am vrut să fie nu doar BUG Mafia…
Am vrut să fie o ţară'ntreagă pentru o ţară'ntreagă… ' :)>-




PS: Băse să ştii că şi noi ăştia 1% putem face diferenţa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini