Bullshit.Bullshit.Bullshit.

Nu pot să urăsc. Bullshit ! Ba pot. Urăsc ora 7 , urăsc algele din mare , urăsc ţăranii , urăsc pizdele care se cred divine , urăsc să mă doară capu' , urăsc manelele , urăsc galbenul , urăsc rap'eri de duzină , urăsc scările din şcoală , urăsc falsitatea , te urăsc pe tine. Dă la o parte vălul ce'ţi acoperă faţa şi arată'te . Ieşi din ceaţă şi dă piept cu realitatea ! Aşa cum eşti , nu cum cred toţi că eşti. E adevărat , toţi avem măşti ce le purtăm în diferite contexte. Dar la un moment dat trebuie să ne arătam adevărata faţă. Tu ? Nu o să ai niciodată curajul ăsta! Viaţa ne înşeală pe toţi , într.un fel sau altu'. Ce căcat , în ce hal am deviat de la subiect.
Da , am chef să aberez. E prima dată de când sunt aici şi mă plictisesc , e al dracu' de cald şi n.am niciun chef să ies din casă. Sor.mea doarme în cea mai ciudată poziţie văzută vreodată. Şi eu mă plictisesc. Simt nevoie să repet asta la infinit :-l. N.am chef de nimic , nici să răspund la telefon. Tocmai am primit un mass.

' Check this: Din 12 August 2010, in fiecare joi seara la club Hotties Brasov, avem HipHopSpot The Party Intrare 3 lei | berea 4 lei | mega smecherie cu Acid si Maeditus aproape digei )

'

Mulţumesc că mi.ai îmbunăţit ziua băi ! :)) Deci în fiecare joi ne strângem gaşca pe zonă , clar ?! A da , eu vin pe 25 :D.

Gata cu aberatu' , m.am plictisit. Mă bag la un film , recomandat de mai mulţi,dacă o să'mi placă pun traileru' aici.
Diseară e iară caterincă , ca'n fiecare seară.
Pace !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini