Trecut .. Sfârşit.

Later edit : Blog nou ! Aici



Cu tine am învăţat să zbor de aia uneori mi.e dor !

Am început să iau postările la rând .. Mi.am amintit de prima păţanie .. Când cu postările .. Mi.am amintit de acel filmuleţ .. Mi.am amintit de tine .. Mi.am amintit de iubire,de promisiuni şi spre sfârşit de durere. ''Despărţirea de tine a fost egală cu scoaterea propii inimii din piept'' .. Morfina ce'o cerea sufletul .. Parcă sunt imună la toate astea .. Deşi a trecut puţin nu.mi vine să cred că eu am fost cea ce le.a scris , ce le.a simţit .. Toate lucrurile astea sunt atât de adânc îngropate în suflet .. ' Cu amintirea ta în piept nu pot fii fericită .. ' .. Da , aşa e. Mă seacă pe dinăuntru dar nu mai doare .. Nu mai doare dar sunt sătulă .. Iar blogurile astea îmi aduc aminte. Postările , toate , îmi aduc aminte de trecut.
Scriu asta şi îmi amintesc de spusele Roxanei .. ' Nu te mai gândii , a trecut .. Nu.l mai lasă să strice orice început' .. Draga mea ai atâta dreptate.. E momentul să renunţ la acest blog. Nu voi şterge nimic .. Pentru că nu e de ajuns să ştergi ca să poţi uita ... Şi mesajele , sunt acolo , salvate într.un doc. Sunt multe .. vreo 6000. Poate le voi şterge cândva .. Am fost ultima căreia ai mulţumit .. Ei bine la mine eşti primul. Mulţumesc Alex pentru tot , mulţumesc Rox' că ai fost mereu aproape de mine , mulţumesc Colţo că ai fost mamă,soră şi prietenă ( şi îmi pare rău .. ştiu ce crezi , dar e mai bine aşa ) , mulţumesc Arzze pentru tine ( e pentru totdeauna ! ) , mulţumesc Praf pentru încrederea care ai avut.o în Noi şi sfaturile pe care mi le.ai dat , mulţumesc găştii pentru tot ceea ce.a făcut şi face pentru mine , mulţumesc ţie , cititorule .. Nu spun adio , e prea dur .. poate voi revenii .. cu o altă poveste , cu un alt blog .. Până atunci .. Ăsta e un nou sfârşit ..




Doar câteva din versurile .. dedicate apoi uitate.

"Iubire, amintire, val, nepasare, dor, infinit."

"Eu cânt şi nu mă opresc
Să ştii, sunt doar jumate de om
Alerg,
Să mă topesc în tine
Şi să mă-ntregesc."

"Şi te mai văd venind,
Te-apropii-ncet, eu aştept zâmbind,
Eşti îmbrăcată în alb şi după ce spui “Da!”
Tu porţi numele meu, cum ţi-ar plăcea?..."

Asta a fost de dragu' vremurilor trecute. Eu nu am uitat .. tu în schimb da. Mă bucur dacă ţi'e mai bine aşa .. Deşi sunt multe ce niciodată nu le voi înţelege şi multe ce'aş fii preferat să nu le înţeleg niciodată. Să fii fericit , ţi.o doresc din tot sufletul ..


Sfârşit ..

2 comentarii:

Praph spunea...

Stiam ca nici tu n-ai trecut peste.. doar ca ma simteam ciudat sa iti atrag atentia.

Stii, eu n-am trecut peste pentru ca sunt prostut. Pe tine ce te tine in loc? O sa zambesti altadata, iti jur! O sa te gandesti, o sa vezi cum simteai odata si o sa regreti: crestem si pierdem sentimente...

acelas album, o alta melodie:

"Vei stii candva,
intr-o zi o sa iti spun si atunci vei afla
Ca tot ce vreau..
E un milion de zambete sa iti dau!"


zambeste, trecem noi peste!


p.s.: eu m-am lasat primul de blogging, messenger etc. Copiezi? :P

Florea spunea...

don't worry just..be happy :))

Trimiteți un comentariu

Pagini