Ai mei !

Probabil că majoritatea dintre voi se gândesc strict la ai mei gen - părinţi , familie. Eu în schimb nu...Până la urmă ce înseamnă familia ? Nişte nume pe'un certificat, nişte persoane cu care ai un anumit grad de rudenie ? Eu zic că nu. După părerea mea oamenii ce îţi sunt familie sunt aceia ce te ajută , te înţeleg , au încredere în tine , te sprijină ( chiar şi când ai idei nebuneşti :-" ) , te ceartă , au grijă de tine , îşi fac griji pentru tine..adică oamenii care îţi sunt mereu alături,la rău şi la bine chiar dacă nu le trece sângele tău prin vene. EI pentru mine fac parte din familie. Ei mă suportă (:D) în fiecare zi , cu ei aş merge oriunde oricând , ei sunt oamenii cu care mereu fac ce vreau ( nu contează cât de nebunesc poate părea acel lucru pentru alţii atâta timp cât pentru noi e perfect normal :D ) , cu ei mă bag în belele şi tot cu ei ies ( MEREU! ) , ei au mereu grijă de mine indiferent că stau la 1 metru sau la sute/mii de kilometri de mine,iar lista poate continua aşa la nesfârşit. EI sunt ai mei şi sunt mândră de asta :)) ! ♥

1 comentarii:

Unknown spunea...

'ei au mereu grijă de mine indiferent că stau la 1 metru sau la sute/mii de kilometri de mine'. love ya :x

Trimiteți un comentariu

Pagini