Mulţumesc.

Mulţumesc că mă faci fericită.
Mulţumesc că faci asta pentru mine.
Mulţumesc că îmi demontrezi mereu ce însemn pentru tine.
Mulţumesc că mă faci să mă simt cea mai iubită femeie de pe pământ.
Mulţumesc că ai fost acolo să mă ridici de jos.
Mulţumesc că exişti.
Mulţumesc că mă faci să zâmbesc mereu.
Mulţumesc că mă faci faci să visez din nou.
Mulţumesc că mă faci să te iubesc tot mai mult.
Mulţumesc că mă faci să cred în tine.
Mulţumesc că mă faci mândră de tine.
Mulţumesc că îmi dai siguranţa că vei fi aici mereu indiferent de ce se va întâmpla.
Mulţumesc că datorită ţie am legat o prietenie specială.
Mulţumesc pentru tine.
..şi mulţumesc pentru felul în care sunt eu datorită ţie.

Te iubesc. :)

3 comentarii:

Bboy spunea...

sa cresti mare pt toate :D :))

te iubesc :*

Anonim spunea...

la mai multe luni,dupa ani impreuna!! sa va iubiti mult! si sa fiti fericiti:x
by Kinder!

Andrei Ghiorghe spunea...

Te invidiez...

Trimiteți un comentariu

Pagini