Gaşcă de nepreţuit.

Nu vreau să plec fără voi. Nu , nu , nu ! Vreau să plec acolo , da' nu fără voi :( . Vă iau cu mine , în bagaje vă bag ! Ştiu că e vorba de.o lună şi că vin şi că o să fie nebunie şi caterincă şi grătar pe bloc noaptea ! ( Da, rămâne stabilit pe 17 august băgam un grătar pe bloc :)) ). Da' voi sunteţi nebunii mei :( :
Alexa cea nouă ;;) ,
Adeluţ copilu' :x ,
Clau mic ăla mare :)) ,
Clau mare copilaş :x ,
Kăppă ma men ! ,
Th fumătoru' mă ,
Sabina surioara >:D< ,
Mazilu' handbalistu' B-) ,
Arzze ăl' de dispare 8-| :x ,
Ovi directoru' 'Sub papuc SRL' =)) ,
Ralu' mama :x ,
Marian tata :> ( Ralu' : eşti nesimţită ca tac'tu ! :)) )
şi restu' :x.
Când mi.am luat la revedere de la voi mi.am amintit de clipele de acum 2 ani şi lacrimile m.au cam încolţit. Ştiu că acum vă las doar pentru o lună dar ... o să'mi fie a dracu' de dor de voi !

Pe de altă parte abia aştept să ajung acolo , să'mi revăd familia şi prietenii , să merg la mare şi să pierdem toţi nopţile aiurea pe plajă. Ştiu că luna asta o să fie aşa cum îmi doresc , iar pe voi .. pe voi ştiu că o să vă găsesc pe teren , aşa cum a fost şi va fii mereu pentru că voi sunteţi familia de acasă. :x

Later edit : grataru se amana pentru 23-24 ca pe 20 plecam la mare! :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini