Ultima scrisoare.




Te.am visat. Eram noi !
Noi ? Care noi ?! Acum suntem tu şi eu , nu mai suntem noi .. Mai ştii ? Ziceai că vom fi mereu 'noi' , nu vom fii niciodată tu şi eu. Cât de .. imposibil sună asta acum, după atâta timp ? Privesc înapoi în trecut şi zâmbesc ironic .. Câte promisiuni. Totu'i sec acum. Sec e şi vinu' de pe masă. Ce căcat. Nu mai am nici.o întrebare. Nu mă mai chinui cu amintiri. Nu vreau să mă mai gândesc. Nu ! Nu pot .. Dau de poze , îmi tresare inima. Dau de mesaje , la fel. Am pus telefonul în sertar , nu vreau să'l mai văd. De ce îmi mai pasă mie când de fapt lucrurile sunt clare ? De ce mai aştept un semn când ştiu că el nu o să vină ? De ce te mai visez când ştiu că eu nu mai am loc în visele tale ? Şi mă enervez. Că poate nu e aşa. Da' te.ai făcut uitat. Căcat , iar fixez poza. Disper. Nu pot să o iau de pe birou , prefer să o văd acolo. Mă enervez când ştiu că n.o să mai fie la fel cu nimeni. Ştiu că plec şi'o să văd marea. Şi'o să'mi şoptească şi ea numele tău. O să mă cert cu ea , o să'i explic. O să mă fac uitată şi aşa nu îţi pasă. Vreau să mă întorc acasă şi să am curajul să fiu fericită. Merit asta . Da ! O merit la dracu' . Aş vrea să spun că nu'mi mai pasă , aş vrea jur. Da' îmi pasă. Şi mă simt o fraieră când văd .. de fapt când nu văd nimic .. Mă oftic când văd că nu mă las , că mă cert zilnic cu mine când el se apropie de mine şi'mi spune ' Bună '. De ce simt că trădez printr.o simplă discuţie dacă ştiu că nu mai e nimic ? De ce când văd că nu mai e loc nici de salut nu am curajul să termin odată cu tot ? De ce îmi vin în minte ultimele tale cuvinte când văd că tu le'ai uitat ? Şi nu , nu.ncerca să negi. De fapt nici nu cred că aveai de gând. Faptele , comportamentul valorează mai mult decât o mie de cuvinte. În fiecare zi sper să fie ultima când încă simt aşa. Oricum nu mai contează. Am o lună departe , doar eu şi cu mine. O să scap de tot , o să.mi spăl sufletul în mare , o să dau uitării trecutul şi atunci când mă voi întoarce ştiu că voi fii fericită. O să mă las să fiu fericită. De ce ? Pentru că merit. Îmi pare rău , dar nu mai pot spera aiurea , fără nici.un semn. :)



Ascult'o ...

1 comentarii:

Praph spunea...

Nu vreau sa pretind ca stiu ce simti, insa, doar stiu ca e greu...
Sper sa poti zambi curand.

Trimiteți un comentariu

Pagini