Who rocked this town last night ? :x

Nebunie. De la fotbal la biliard de la biliard la club de la club la o cafea dată'n foc din cauza răsăritului. E grav cu noi băi nene :)). Băieţaşi crecă aţi fost mulţumiţi de ultima seară'n Bv. ( O să ne lipsiţi a dracu' de mult mă ! :( ) .. Am rupt tot ce'am prins :)) . Inclusiv fotoliu' meu bă Clau :-w. Pe tine nu te mai iau aici. :))
Asta a fost ultima noapte nebună înainte de plecare. Ştiu că pe unii nu o să îi mai găsesc aici când vin şi'mi pare rău :(. N.o să mai fie la fel fără voi .. Sper să vă fie bine copilaşi şi că faceţi alegerea corectă. ( Şi Clau chiar dacă tu nu pleci tot copilaş rămâi :x :)) ) ..

Ah' .. Şi mulţumesc .. vouă , pentru că aţi fost mereu aici chit că uneori v.am pus pe locu' 2 . Nu aţi meritat şi'mi pare rău. Mulţumesc că 'm.aţi crescut' , că m.aţi învăţat numa' de bine şi că aţi avut grijă de mine. Mă răsfăţaţi da' totuşi vă daţi seama că nu mai sunt copil .. Chit că sunt cea mai mică dintre voi niciodată nu am fost mai prejos ca voi. Aţi fost şi veţi rămâne mereu familia de la bloc. Şi chit că 2 dintre noi pleacă ştiu că atunci când o să ne strângem toţi va fi mereu la fel. Da' până atunci o să ne ajungă noaptea trecută , că doar de aia am făcut.o lată :x. Buni sau răi , sunteţi ai mei. Şi vă iubesc bă.

PS: Acu' o să v'o luaţi în cap că am spus asta , ştiu. :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini