Promisiunile ? Rămân promisiuni !

' - Unde pleci ?
- Să mă plimb .. Mai ştii ? ziceai că ploaia spală sufletu'
- Da' ziceai ..
- Da , ştiu .. Mă cunoşti dude , ştii că nu pot , degeaba zic.
- C'mon ! termină.
- Promisiunile sunt promisiuni. '


Da da da, ştiu ! Ziceam că nu am regrete dude. Ca orice om , ştii că am. Ştii cum sunt eu , la dracu ! Nici într.o mie de ani n.o să devin tipa care vreau să par acum . Tu ştii ce zic. Ştii că niciodată nu o să îţi recunosc în faţă ce pot scrie aici .. Orgoliu' meu e prea mare :)). Da' ţi.am promis ceva , şi ştii că o să mă ţin de promisiune. Mereu o fac , într.un fel sau altu'. Ştiu că îţi repet non stop când te uiţi la mine sceptic ' Dude eu chiar nu am regrete ' . Ei bine .. recunosc. Am ! Mulţumit ?!
Am dude , da' sunt mulţumită acum. Ştiu că e bine , că va fii mereu bine. Ştii tu cum e .. uneori e ok să pierzi atunci când câştigi. Acum îţi înţeleg filozofiile :)).
Ştii .. mi.ai zis azi .. ' Dumnezeule cât de matură eşti . Mă faci mândru ' . Dude , ştii cât de copilă mă simt acum ? Da' am un sentiment ciudat de siguranţă. Ştiu că promisiunile vor fii mereu promisiuni. Şi la un momement dat se vor împlinii toate. Tu m.ai învăţat asta şi.ţi sunt recunoscătoare. Mulţumesc că m.ai adus cu picioarele pe pământ. Mi.ai demonstrat că pot avea totul , trebuie doar să cred şi să îmi doresc cu adevărat. Vreau să ştii că o să fiu aici mereu , şi nu dude , nu vreau să mă mai protejezi. Vrei să fiu matură ? Atunci lasă.mă să te ajut. Ştii că sunt încăpăţânată. M.ai ridicat când am avut nevoie omule , e rându' meu. Ştiu ce mi.ai zis , nu o să te las să faci aia . Avem nevoie de tine , ştii asta bine. Aduţi aminte de cârje şi ştii tu , bătrânei. Dude , o să fii aici mereu , mi.ai promis. Promisiunile sunt promisiuni.

Postarea asta e pentru tine dude. Mulţumesc din suflet. Dar acum e rândul meu , să îţi spun : lasă'te ajutat de noi. Suntem aici pentru tine. Şi tu o să fii aici mereu , trebuie doar să vrei cu adevărat să lupţi. :) Mi.am călcat pe orgoliu , mi.am deschis sufletu'. Eu am putut , poţi şi tu. E rându' tău dude...E rându' tău. Suntem aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini