G-E-N-I-A-L !

Restu' e .. tamtarighirighi .. pam pam.

' -Furtună neneee. Hai în cort
-Taci că ui ce poze ne fac ăştia @-) ( Alex după poşircă =)) ) '

' Bă eu dorm afară la aer ... ( după începerea furtunii) .. Coaeeeee deschide cortu' c.a prins boală ploaia pe mine că.s mai bun ca ea '

' -Cade cortuuuu .
-Nu , băieţii se cred zei şi se satisfac ..
-Cu vodcă sper .. '

' Răzvane cântă.mi copiliţă fără minte că o ia cortu' la valeee şi morrr . '

' Dute frate mai încolo că.mi rupi mucii =)) '

' - Ursuuu băă.
- Ba nu , sforăie Cosmin din celălalt cort '

' - Maria ? Eşti beată ?
- NU ! .. ' poc cu capu.n vodca lu' Ovi ..

Clipe de neuitat. Şi bineînţele la 6 dimineaţa cu oala şi lingura în mână dând trezirea ca în armată ! V.o promisesem ! Prietenii noi :> , pritenii vechi şi proşti :x , babe senile şi pădurarii cu vodca... Mă .. e şi ăsta un stil de viaţă. Tot aşa că ajungem pe Himalaya :)).


Cântată de cel puţin 50 de ori :)). Las' că vine iarnă şi mergem şi noi ca ăştia din Anotimpul 5 . :x And that's a promise !

3 comentarii:

Unknown spunea...

foarteeeeeeeeeee tare . mă bucur că te-ai distrat >:D< !

Deeen. spunea...

eu mă bucur că nu ne.a luat potopu' :))
>:D<

Praph spunea...

bravo voua copii! :)
Un poahar inchisanat gastii!

Trimiteți un comentariu

Pagini