Eu şi cu Mine.

A spus ' Gata , nu mai rezist , nu.s de piatră !' şi.a plecat . A renunţat la viaţa ei,da,acum a plecat pe bune. Pentru cât timp? Nici ea nu ştie , îşi doreşte să fie pentru totdeauna da' ştie că nu poate să fugă mereu. Îşi spune că o să fie bine , deşi nici ea nu se mai crede acum. Ce.o umple de spume e că chiar a fost pe bune, credea în tot ce ziceau ,s.a implicat cu totul , s.a lăsat pe locul 2. Mă întreabă cu ochii plini de lacrimi ' De ce? ' iar eu nu ştiu ce să răspund. Îmi promite că o să fie bine , că n.o să mai doară , că nu mai contează , că o să uite şi o să se întoarcă cândva aşa cum era. Nu o cred şi sunt convinsă că nici ea nu o face, văd că nu mai e EA , văd că e la pământ , da' o las să plece. Mă duc după ea , eu nu o las singură. A cedat , dar o să o ridic.
Sparg oglinda şi plec. Da, Eu şi cu Mine.



'Ştiu, uneori e prea târziu, să lupt de una singură nu ştiu,
Eşti atât de departe, un final nefericit din poveşti neterminate... '

___________________________________________________

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Pagini